De eerste daagjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van lothillenan - WaarBenJij.nu De eerste daagjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van lothillenan - WaarBenJij.nu

De eerste daagjes

10 Januari 2017 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Hier ons eerste reisverslag vanuit Bangkok!
Na alle lieve berichtjes en een heel warm afscheid op Schiphol, waar heel wat traantjes zijn gelaten, begonnen we met rode oogjes onze spannende reis. Zoals echte Nederlanders betaamt, natuurlijk wel eerst gebruik/misbruik maken van onze business lounge tickets en zo snel mogelijk zo veel mogelijk eten en eten meenemen in onze tas! (;
Eenmaal in het vliegtuig lagen op onze stoelen al een dekentje, kussentje en een koptelefoon klaar, dus dat werd een vlucht vol lekker films kijken, heerlijk en veel eten, en vooral niét slapen (luxepaardjes, helloooooo). Na een tussenstop op Abu Dhabi waren we van plan dit lekker door te zetten, maar nee: we vielen alle drie vrijwel meteen in slaap en hebben dit de hele vlucht zowat gedaan (Hill heeft zelfs het ontbijt gemist, zonde...;)) met wat pijn in onze nekjes hebben we de backpacks opgehaald en zo begon het pinavontuur (hoeveel in euro? With/without conversion? En waarom werkt bij deze de bankpas niet?? (Stond alleen MasterCard op bleek...)) en toen het taxiavontuur. Een prijs vooraf afspreken bleek niet echt mogelijk, dus wij focussen op de meter terwijl we als gekken over de weg reden. Ons hostel ("feel at home") zat dicht bij Khao San Road wisten we, maar toch duurde het een half uur voordat we het hostel eindelijk gevonden hadden, en wij maar zweten want het is hier warmmmm

• 12 Januari 2017 - 18:36

Edith:

Heerlijk om wat te lezen.
    wel een abrupt einde......
    lekker genieten schatjes. We missen jullie nu al.
    xx van ons

• 13 Januari 2017 - 17:52

Poelie:

Hee lieve Lottie,

Fijn datjullie goede reis hadden na alle stress vooraf.
    Hoest nu? Het weer? Het slapen? Met elkaar?
    Blijven genieten
    Love you

• 16 Januari 2017 - 14:25

Vergeet niet te scrollen mama en Poelie! Er komt nog heel verhaal (:

• 16 Januari 2017 - 14:34

Isa:

Lieve meiden!

Wat een gave dingen maken jullie daar mee!
    Super leuk om te lezen en hopelijk snel ook te zien!
    Heel veel plezier op Ko Lanta de komende dagen,
    pas goed op elkaar en geniet!

Veel liefs