Poging 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van lothillenan - WaarBenJij.nu Poging 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van lothillenan - WaarBenJij.nu

Poging 3

16 Januari 2017 | Thailand, Bangkok

Onze actieve mood was toen nog niet over; we hebben nog wat tempels bezocht en kregen van een Local de tip om met een longtail boot over de kanalen Van de oude stad te varen. Hiervoor moesten we echter wel eerst in de tuk tuk de Thaise pier vinden, maar gelukt! De boot was heerlijk, en heel bijzonder om te zien hoe mooie en armoedige (lees: after orkaan leek het) huisjes langs elkaar staan aan het water. Daarna zijn we naar de Grand palace geweest (wat een drukte man....) en oa de tempels van Wat Pho. In grand palace mochten wij eerst niet naar binnen omdat onze mouwen niet lang genoeg waren, moesten we een vies bloesje lenen... We hebben tevergeefs nog naar de night market gezocht, maar om 21u waren we er wel klaar mee en besloten we onze laatste avond in Bangkok in stijl af te sluiten op Khao San Road. De volgende dag bezochten we nog de floating market en genoten van een papaya salad met uitzicht op de vele bootjes.

• 16 Januari 2017 - 15:37

De aanhouder wint:)

• 17 Januari 2017 - 13:23

Carla:

Hallo Anna (en vriendinnen!),
    Afgelopen zaterdag waren we in Driehuis en hebben de link naar deze site van Cuun gekregen. Leuk om jullie te volgen. De heenreis en eerste stop zijn al veelbelovend.... veel meegemaakt al! En nog héél veel voor de boeg!!
    We wensen jullie een super-tijd, genieten maar!
    Lieve groet, Peter en Carla

• 29 Januari 2017 - 14:37

Helaas stond weer niet alles er op.....

• 29 Januari 2017 - 16:12

Hee Peter en Carla, ik hoorde inderdaad dat ze met jullie afgesproken hadden, heb jullie helaas niet meer gezien maar wat leuk dat jullie het volgen! Dank jullie wel, gaat zeker lukken!! Hopelijk gaat het volgende reisverslag iets soepeler! Heel veel liefs, Anna